~ Golden Rose Lipsticks ~

by - Ιανουαρίου 31, 2018


   Γεια σε όλες σας, κορίτσια! Αυτό είναι το πρώτο μου blog post κι εύχομαι να το βρείτε ενδιαφέρον και να σας αρέσει! Θα ήθελα νας σας μιλησω για τα κραγιονάκια της Golden Rose, που από τότε που τα ανακάλυψα στον κόσμο του YouTube, έχουν γίνει τα αγαπημένα μου... Πριν αρκετό καιρό, λοιπόν, είχα κάνει μια παραγγελία μέσω του ελληνικού e-shop "Time4beauty" και διάλεξα τις αποχρώσεις 15 και 7 από την σειρά Velvet Matte Lipstick της εταιρίας αυτής. Το 15 είναι μία απόχρωση κόκκινη που πορτοκαλίζει, θα έλεγα εγώ και το 7 μία nude ροζ με καφέ υποτόνους, που προσωπικά το έλιωσα!! Θα προσπαθήσω να σας κάνω swatches στα χέρια μου, τα οποία θα είναι τα πρώτα μου κι ελπίζω να τα καταφέρω! Η δική μου άποψη είναι ότι για την τιμή τους τα θεωρώ πολύ αξιόλογα κραγιόν και έχουν γίνει η καθημερινότητά μου. Είναι αρκετά ενυδατικά και δεν ξηραίνουν τα χείλη, παρόλ' αυτά αφήνουν μια ματ όψη και με ένα καλό περίγραμμα δείχνουν πολύ πλούσια. Αυτό ήταν που με κέρδισε και λίγο παραπάνω μιας και τα χειλάκια μου δεν ενδείκνονται για το μέγεθός τους! 😃
  Μου άρεσαν τόοοσο πολύ, που μετά από λίγο καιρό έκανα νέα παραγγελία! Και αγόρασα άλλα δύο της ίδιας σειράς, το 1 και το 4, το οποίο δυστυχώς κάπου ενδιάμεσα στις βόλτες το έχασα.. Ορίστε και τα swatches..

  Αργότερα, ανακάλυψα κι ένα μαγαζάκι 10 λεπτά μακριά από την πόλη μου, στην Έδεσσα, με τις μάρκες Golden Rose, Wet n' Wild και κάποιες άλλες οικονομικές εταιρίες, που μου διαφεύγουν αυτή τη στιγμή και βρήκα την χαρά μου.. Από εκεί δοκίμασα τα Μatte Crayon Jumbο Lip Pencil, της καινούριας σειράς GR, στις αποχρώσεις 2 και 4. Το 2 είναι ένα βαθύ βατομουρί(hello?) καφέ,, αν θα μπορούσαμε να πούμε και το 4 ένα ωραίο βαθύ, επίσης, κόκκινο του κρασιού, τέλεια, τέλεια, τέλεια και ζεστή απόχρωση! Και οι δύο όμως, αρκετά χειμωνιάτικες..

  Και για τέλος.. δεν θα μπορούσα να παραλέιψω το έεενα(χειροκρότημα!) και μοναδικό Longstay Matte Liquid lipstick που έχω στη συλλογή μου τον τελευταίο καιρό, στην απόχρωση 9.. Λοιπόν! Είναι ένα πολύ έντονο ωραίο, κόκκινο lipstick, πολύ γυναικείο και γεμάτο.. Χωρίς υπερβολές, έχει γίνει η αδυναμία μου από τότε που το απέκτησα! Το μόνο του μειονέκτημα είναι ότι ενώ τα καταφέρνει και γίνεται ματ στην όψη, πρέπει να προσέχεις λιγάκι να μη φύγει αυτή η έντονη απόχρωση σε ρούχα, ποτήρια, μάγουλα και πολλά άλλα! Ειδικά, αν ακουμπήσουν τα χείλη σου σε κάτι λιπαρό, αμέσως μουτζουρώνει, οπότε εγώ προτιμώ να μην τρώω όταν το φοράω! 😌 Άντε καλά...ίσως να τρώω με λίγη ευλάβεια! Χεχε! Για την τόσο γεμάτη απόδοση που δίνει και το ωραίο-χωρίς να κολάει-ματ απότέλεσμα, αλλά και την τιμή του, έχει μπει στα βάθη της καρδιάς μου!! Γιούπιιι! 

   Συνοψίζοντας, θα έλεγα πως όσα κραγιονάκια κι αν αγόρασα από την εταιρία αυτή, έμεινα πολύ ικανοποιημένη, παίρνοντας υπόψιν την σχέση τιμής και ποιότητάς τους. Έχουν αρκετά καλή διάρκεια, ποικιλία αποχρώσεων που καλύπτουν πολλών ειδών γούστα και η τιμή τους κυμαίνεται από 3.50 ως 5€.

  Αυτά για αρχή, κορίτσια! Ελπίζω να σας άρεσε το πρώτο θεματάκι που διάλεξα και να σας κράτησα όμορφη συντροφιά, έστω και αυτά τα λίγα λεπτά..


           Σας φιλώ! Να έχετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!


                                           Νίνα!   


You May Also Like

0 σχόλια